I don't wanna be ,mummified

اگه رویاهات رو دنبال نکنی ممکنه در حد سبزیجات باقی بمونی.

I don't wanna be ,mummified

اگه رویاهات رو دنبال نکنی ممکنه در حد سبزیجات باقی بمونی.

1-برای خدا نوشت : باش ان چنان که همیشه هستی....

2-جزء تغییراتی باش که میخوای تو دنیا ببینی...

3-ممکن است که من منکر چیزی باشم ولی لزومی نمی بینم که آن را به لجن بکشم یا حق اعتقاد به آن را از دیگران سلب کنم(کامو)

بال هایم را چیدند

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ
قبل ترها یک معلم زیستی داشتم که در انتخاب و شکل گیری عشقم به پزشکی بی تاثیر نبود.
او اما یک روز یک قیچی بزرگ به دست گرفت و شروع کرد به چیدن بال هایم.اولین کسی بود که شروع کرد ،که درد قیچی اش مثال زدنی بود.

بعدترش این رویه چیدن مورد توجه همگان قرار گرفت و هی پیشرفت کرد و هی من بی بال تر شدم ، با مرگ دوستم خیلی چیزها در من نابود شد ،من ؟
من اما همیشه پرروتر از این حرف ها بودم .موهایم را کوتاه کردم ،خیلی کوتاه و سعی کردم زنده بمانم...
امروز موهایم بلند هستند و من کم کم دارم برای پرواز خودم را اماده میکنم...
برای تحقق رویاهای بزرگم.
  • eve

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی