I don't wanna be ,mummified

اگه رویاهات رو دنبال نکنی ممکنه در حد سبزیجات باقی بمونی.

I don't wanna be ,mummified

اگه رویاهات رو دنبال نکنی ممکنه در حد سبزیجات باقی بمونی.

1-برای خدا نوشت : باش ان چنان که همیشه هستی....

2-جزء تغییراتی باش که میخوای تو دنیا ببینی...

3-ممکن است که من منکر چیزی باشم ولی لزومی نمی بینم که آن را به لجن بکشم یا حق اعتقاد به آن را از دیگران سلب کنم(کامو)

او

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ
+مشکل اینه که ادم حسابشون میکنی.
+اگه یه خر بهت لگد بزنه چی کار میکنی؟
-هیچی...(با لبخند)
+بر میگردی باهاش دعوا میکنی؟


این ها راهنمایی های یک فوق تخصص به من بود ، به کار بگیرید خیلی جواب میده نقطه

البته توی خانه فکر کردم وقتی یک خر به من لگد میزند کارم هیچ کاری نکردن نبوده هیچ وقت .همیشه گفتم اگه اروم تر میشی بیا لگد های بعدیت رو هم بزن عزیزم.بیا بقیه عقده هات رو هم رو من خالی کن عزیزم،قول میدم از دفعه بعد خودم بیام لگدم بزنی که واسه اومدن تا پیشم به زحمت نیفتی عزیزم ،دفعه بعد که دیدمش ؟ مهربان تر از قبل به استقبالش میروم چون اگر این کار را نکنم عذاب وجدان میگیرم از شکستن قلبش.

البته بعد از این گفت و گو رویه تغییر کرد و من به مرحله ای از عرفان رسیده ام که ب ان خر میگویم گو فاک بابا ،گو فاک عزیزم.

*وی فوق تخصص بود.
  • eve

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی